Cerita Dewasa

Sunday, December 19, 2010

Cerita Dewasa - Sebuah kejutan di tempat kerja

Itu adalah senja hujan mendung. Aku telah mengambil pekerjaan bekerja di sebuah kedai kasut womens untuk mencuba dan memenuhi keperluan. Hari ini saya mula berfikir saya melakukan kesalahan besar. Nampaknya hari abu-abu dan kemampuan untuk membeli secara online adalah menjaga belanja orang di rumah.

Aku ditinggalkan sendirian di kedai sepanjang hari, dan cukup banyak boleh membaca Perang dan Damai terganggu. Aku melangkah keluar sejenak melihat ke atas dan ke bawah jalan kosong dan memutuskan untuk menutup pagi. Aku berjalan kembali di kedai dan mulai menghitung hari penerimaan keluar ketika bel kecil di pintu berdenting.

Berdiri di ambang pintu ada dua perempuan. Satu dalam mantel hitam panjang, yang lain mengenakan blus putih sedikit luncurkan, rok panjang sedang keluar dengan celah atas depan dan slingback tumit terbuka berujung dengan kuku jari kaki berwarna merah tua. Kedua-duanya telah merebut perhatian saya dan mereka tahu itu.

No comments:

Post a Comment