Cerita Dewasa

Sunday, December 19, 2010

Cerita Dewasa - Dengan 2 gadis pada masa yang sama

Saya telah tiga orang kedua saya di sebuah pesta bachelorette. Seorang gadis pirang menggaji saya untuk sahabatnya yang bachelorette tersebut. Si pirang terlibat. bachelorette itu akan berkahwin dalam beberapa hari. Parti ini berlangsung di sebuah rumah di negeri ini. Saya mempunyai tiga orang dengan perempuan.

Itu tidak dirancang.

Hanya ada enam gadis di pesta ini, termasuk si pirang dan bachelorette. Semuanya berkisar daripada cantik ke indah.

Semua orang minum banyak, di luar mabuk. Aku minum sedikit juga, tetapi hanya berbunyi. Aku butuh minum malam ini terutama, kerana gadis-gadis itu liar. Mereka sudah merobek thong saya off. Mereka mengambil baby oil dan lathered seluruh tubuh saya dengan itu.

Kemudian, malam menjadi sureal

No comments:

Post a Comment